VREMEA

luni, 24 octombrie 2011

Zâmbetul de dimineață

Oare cine/ce te-ar putea face să te simți happy de dimineață. Răspunsul depinde de fiecare în parte, dar zâmbetul se dorește / recomandă a fi o constantă de dimineață.
În lumea reală, zâmbetul se simte bine pe dinauntru. Poate are legătură cu ceea ce ai visat azi noapte, poate imaginația te-a ajutat să te trezești cul el pe față, poate...sunt tot felul de alți factori pe care nu poți să-i cataloghezi exact, nu poți să-i atingi cu degetul, îi simți doar că există. Iar rezultatul lor este zâmbetul de dimineață. Din fiecare dimineață. Ori de-i soare, ori de plouă, zâmbește în lomea nouă. Cam asta ar fi rima de dimineață. Luni dimineață. Cu zâmbetul pe buze. Altfel răsună parcă și salutul: "Bună dimineațaaaaa", spune plin de optimism și din nacel moment toate vor începe să se lege.
E vorba de magia momentului, acelle alteuri pe care nu le poți atinge, care sunt atât de departe încât nici nu-ți mai bați capul cu ele. Le iei așa cum sunt și te simți bine.
E luni, început de altă săptămână care va avea tot felul de detalii. Unele mai bune, altele mai puțin. Whatever zice americanu'. Zâmbetul pe buze ne va da tuturor puterea și cheful de a ... orice.
Deci, „Bună dimineațaaaaaaaa”

Un comentariu:

Anonim spunea...

well, m-ai inspirat cu scrierea asta si am facut un experiment azi: m-am trezit incruntata - evident si logic la ora aia imposibila - apoi am zambit in drum spre serviciu - muzica ajuta mult - apoi mi-am pierdut zambetul - eram deja intr-un mediu nu tocmai propice (cu o exceptie de 10 minute in care m-am simtit bine) - si in final mi-a revenit zambetul acasa - cu ceva ajutor si din partea lui Clau....
in concluzie, zambetul meu depinde de mediul in care sunt si de oamenii care ma inconjoara

cam atat pt acum, o sa mai experimentez sa vad ce mai descopar - constient vorbind....

strumfy