VREMEA

joi, 10 noiembrie 2011

M-a trezit...

O idee aiurea. În ea este vorba despe a ne reîntoarce la „basic”. Tot mai multă lume vorbește despre treaba asta. Despre reîntoarcerea la normalitate. Însă, normalitatea aceasta este interpretată de fiecare ăn felul său. Ei bine, ideea ce m-a fulgerat în vis atăt de tare, încât m-a făcut să deschid ochii este legată tot de acest subiect dar dată cumva de pereți. Acest „back to basics” era interpretat în visul meu ca o reăntoarcere la acele vremuri unde nu existau banii. Eu te ajut pe tine, tu mă ajuți pe mine. Un fel de barter, catalogay în acest fel mult mai târziu. În concluzie, în vârtejul creat de aparițiile necontenite în tehnologie, atunci când de apreciat nu mai știi să apreciezi, ești pus în situația de a te bucura că te mai afli în situația de a putea ajuta pe cineva/ceva, în ideea că, poate, la un moment dat vei avea și tu nevoie de un mic ajutor. De orice fel ar fi el. Vorba aia cu „dai un ban dar stai în față” nu mai este uzitată de cam mult timp. Acum, observ că oricine face orice. Și haosul provocat de treaba asta este și normal să nu aibă limite. (Apropo de treaba asta, face sens să dispară și limitele, iar incertitudinea, pe care o tot disecam aici, să devină noua siguranță). Și atunci lumea arată cum e ea astăzi, cu aceleași exemple neschimbate pe care le-am mai folosit: O proaspătă mamă nu își găsește locul și la fel tot face drumuri România-străinătate (în căutare de stabilitate), orele de întâlnire, chiar dacă au fost fixate la X, nu sunt respectate, chiar dacă ne-am hotărât asupra a ceva, facem eXact pe dos, etc.
Sunt taaaaare curios însă, când va avea final ȘI perioada asta, sau mai bine spus, după treaba asta, ce va urma? Căci sigur mai sunt nuanțe ale acelorași lucruri pe care nu le-am folosit în toți anii ăștia (de-abia 20) de când am dat și noi de lumea adevărată.
Oricum, basicly, merge folosită încă excesiv treaba aia cu „nu am putut”, în spatele căreia te poți ascunde, că tot e mai comod să nu poți mai tot timpul.
Mă reîntorc (kind of obsesiv) la refrenul ăla cu
„Que Sera, Sera,
Whatever will be, will be
The future's not ours, to see
Que Sera, Sera
What will be, will be”
Să fim doar pregătiți pentru acel whatever care de fiecare dată, în diferite feluri, ne va lovi atunci.

Niciun comentariu: