VREMEA

marți, 13 ianuarie 2009

A fost odata...

Orice sfarsit este un nou inceput.

Inca odata si inca o data.”Si-alta dataaa, si-alta dataaaaa, oooo soooo faaaaceeeem si mai si mai lataaa”. Stii refrenele. Am ajuns in 2009. Ce bine. Poate acum lumea e mai linistita, la inceput de an. Ma intrebam asa, aiurea, de ce noi ca oameni avem nevioie sa catalogam imediat?! Ma uit la strazile de-a dreptul pustii pe iceput de ianuarie si incerc sa dau de inteles situatiei. Usor usor ne revenim in simturi. Au fost cateva zile de ...ceva, iar acum am scapat de ceva-ul trecut si am intrat in altceva. Ori ca am intrat pe ritmul explicat la inceput, ori dimpotriva cu niste experienta acumulata, suntem aici. Nu ne-a intrebat nimeni daca vrem sau nu. Asa sta situatia de aceasta data. Ne influentabila. Vrem-nu vrem, timpul merge mai departe, ca sa nu zic ca trece. Si ar fi bine sa termin cu inceputul asta care mi se pare deja plictisitor si duce tot articolul in zona “lame”rilor.
Sa facem cunostina din nou. Salut, eu sunt Andy Popianoş, incantat de cunostinta. Iti adresez invitatia sa ma urmaresti, daca doresti si anul acesta,printre picatele – in masura timpului / chefului tau disponibil si te rog sa mai citesti si printre randuri ca sa intelegi eXact ce vreau sa zic . Am abordat-o si pe asta cu blogul, altfel zis, ca si ditamai managerul eXact media ar fi trebuit sa o zic mult mai flamboiat, gen : alte-uri s-a bagat pe net. SCrie intr-un cuvand in fereastra ve ve ve punct alteuri punct....Mdeah. Reclama, sufletul comertului. Care comert ca e criza. Ne-am prins de influentele acesteia chiar din multitudinea locurilor de parcare libere de la mall. Aha. Dar altfel dolarul ca si Euro cresc precum cozonacul. Cred ca ultimul se va opri doar pe la 5.Si asa inca odata observam cum ceea ce face - sa-i zicem John – peste ocean ne influenteaza si pe noi in Sibiu, la mii de kilometri departare. Dar, sigur nu e asa, va zice acum un economist care le calculeaza si le prognozeaza. E ca timpul probabil mai nou in economie. Auzeam un domn tare suparat pe strada, care zicea ca “astia cu televizoru’ o zis c-o sa fie 5 grade si ui, ca-s tot cu minus”. El asa a inteles, ca astia cu televizorul zic, mai ales la vreme, eXact cum va fi. A uitat de cand era vremea PROBABILA. Marog. Eu n-am uitat. Nici de unde am plecat, dar n-am uitat nici cat sunt de apreciat. Multumesc, ma retrag aici ca vorba aia...”Si-alta dataaaa, si-alta dataaaaa...”Un an nou pli de lucruri bune iti urez. Ne mai auzim.

Niciun comentariu: