VREMEA

miercuri, 28 ianuarie 2009

Astazi

Orice articol mai profund ar putea incepe cu astazi a fost ca si ieri, maine de-a pururea. Ei de data asta nu e deloc profund. Pentru ca institutia care are legatura cu mine este in inceputul cuvantului, as ramane doar cu partea de final... a cuvantului. Si nu cred ca e chiar asa. Deci astazi. Astazi m-am linistit. Scuzati post-ul mai vechi, astazi simt ca s-a schimbat ceva. Defapt multe si am inceput cu mine. Astazi nu am mai bagat in seama(zamă) ar zice cei mai destepti, astazi am fost mai conciliant, astazi am fost eu altfel. dar altfel cum am vrut si nu intrand in categoriile mai devreme amintite. Astazi am facut curat, de mancare, am povestit cu ai mei, mi-a sunat telefonul de alte 100 de roi, dar astazi nu sunt obosit dupa toate astea. Poate pentru ca mi-am revenit. Astazi m-am regasit, imi e bine cu mine, am incredere ca alegerile pe care le-am facut sunt de bine, si daca nu...ce mai pot face acum, asta e, ramane sa mi le traiesc cu bune si rele. Dar am zis ca nu e un post profund, asa ca mai bine ma opresc aici din pareri si zic doar atat: DA, astazi am intrat in noul an. Chiar daca e criza nu ma va afecta foarte tare deoarece mi-am luat masuri de precautie, chiar daca e innorat afara nu ma afecteaza, nu ma chiar apuc sa dansez dar ma simt implinit - bine cu mine si cu cele alte 1000 de pastile locale/spoturi pe care le am de indeplinit saptamana aceasta. Si stiu si de ce lle scriu aici, nu pentru a ma lauda (cei care cred asta, atata pot) ci din nevoia de a ramane undeva scris. Acest undeva imi este la indemana, peste ani de zile voi deschide aceasta pagina si voi citi cum am fost odata in tineretile mele. Deci sunt bine, ori cei care cred ca nu m-am schimbat se inseala. Cei care mai indraznesc sa se poarte ca mai demult vor avea o surpriza. So, this is me, varianta 09 pot trage o simpla si la indemana concluzie. "Calul de dar nu se cauta la dinti". Vrei ceva, zici verde in fata si te porti in consecinta. Nu mai merge cu-ascuzisuri si interpretari. E mai simplu asa. Corect? Poate si din cauza ca e trecut de 5 PM si afara e inca lumina.
P.S. Tot n-am invatat sa scriu româneşte cursiv. Da' şi-aşa nu citeşte nimeni pe aici. Ceea ce e chiar ok.

Niciun comentariu: