VREMEA

vineri, 8 octombrie 2010

Time Out

Fără a încerca măcar să traduc, pun eXpresia în centrul atenţiei. Americanii o folosesc "on a dailz basis" aşa că profit şi eu de ea. Deaaaaahhh, între timp s-a folosit cu tilu comercial ca şi denumire şi pe la noi. Ei, de data asta nu are legătură cu nimic din toate astea. Este cât se poate de ad-literam. TIME OUT. Gata treburile alea 1000 care trebuiau rezolvate fiX în ACEA secundă toate, gata cu apeluri necontenite pe telefonul mobil, gata cu tot ceea ce a însemnat catalogat într-un singur cuvânt : şantier. GATA ! Acum vine bucuria realimentării cu energii pozitive, liniştea proverbială savurată în fiecare secundă petrecută pe închipuitul balansoar în faţa la fel de închipuitului şemineu... A venit toamna (între timp), acoperă-mi inima cu ceva îmi răsare în minte refrenul tare demult folosit. Ufff... Auzi?....E linişteee..
Nu se aude nimic. Parcă şi limbile ceasului au amuţit. E linişteee...şi e atââââât de bineee...
Mai rămân puţin în universul ăsta calm, fără să mă gândesc la nimic...Încă puţin...mai lasă-mă un pic...

Niciun comentariu: