VREMEA

joi, 28 octombrie 2010

feeling good

Sentimentul de a te simti chiar in apele tale. Asta as vrea sa ti-l transmit. Ma incearca de ceva timp si m-am hotart sa-l astern aici "pe hartie". Nu stiu care sa fie motivul / -vele care m-au adus in starea asta de bucurie interioara, dar o imt si prin aceste cuvinte sper sa o transmit si ochilor ce citesc acum aceste vorbe de fapt fara sens. Pot sa fie 1000 si tot sa nu ma prind, poate e doar unul, chiar in fata mea si tot nu l-as gasi. Nici nu conteaza atat de mult de ce-ul. Conteaza ca totul e bone. Demult n-am mai avut feeling-ul asta si cu atat mai tare ma bucura. Totul e bine. Nici prea prea, nici foarte foarte. Totul e bine. E o seara de toamna, afara s-a racorit, lumea a intrat in case, luminile s-au aprins si ... e bine. Vantul a tacut si el, cainii au amutit si ei in departare... E atat de liniste in jurul meu incat daca stau sa despic firul in 4 nici nu-mi vine sa cred. Dar nu mai despic nimic ca oricum nu conteaza cate fire de praf s-au strans sa se intample chiar si pentru scurt timp acest anotimp (si aici nu ma refer la toamna).
Incearca un experiment cu mine. Lasa-te pe spate, relaxeaza-te, respira o data adanc astfel incat sa scoti afara toate alea adunate in......X timp. Tind sa cred ca te vei simti un pic mai liber. Daca nu iese de prima data, mai incearca, iar daca tot nu reusesti, stinge tot si inchide calculatorul personal / laptopul si pune telefonul pe "silent". 1 minut, nu mai mult.

Niciun comentariu: