VREMEA

marți, 26 octombrie 2010

Ai rezista dacă...?

Lumea se imparte între a nu avea timp și a cheltui bani. Vei spune "Auzi-l iară pe ăsta cu aberațiile lui". M-am trezit tare odihnit, după cum de câteva zile încoace am norocul să mă tot trezesc. Și asta omenește mă bucură . Partea goală a paharului (că nu pot s-o văd de fiecare dată tot pe aia plină) este că timpul petrecut cu somnul s-a subțiat enorm. De unde am tras și concluzia că acei cercetători care au tot repetat faza cu "e deajuns 8 ore de somn " și-au atins scopul. Mi-am consumat cele 8 ore de somn, mă trezesc. E ca într-un excel. Căsuța cu somnul a fost completată, trecem la un alt capitol/subiect.
Ziceam de timp. Lumea nu mai are timp, pentru că în tot haosul creat pe plan personal, fiecare dintre noi încearcă să își găsească un echilibru. Ei, acest echilibru nu mai există și nici nu mai pooți să ți-l faci, așa că nu mai are rost să tot fugi după el. Devine foarte stressant să te tot întrebi dacă ai făcut bine ce ai făcut la momentul X, ori dacă ceea ce trebuia să faci a întrunit dorințele tuturor. Și în plus pierzi timp. Că tot ziceam... În secunda următoare îți aduci aminte că ai uitat să cumperi... așa că dai o fugă până la magazin să iei. Dar în acea secundă te sună cineva că trece pe la tine. Evident că-i răspunzi "mai târziu o țâră". Mai târziu însă nu știi când că ai făcut jumătate de oră până la magazinul care se află la o distanță destul de mică de casă. Și așa îți alunecă gândul la subiectul drumuri, iar te enervează că e un trafic infernal în oraș. În imediata secundă sună din nou telefonul pe care tocmai îl băgai la loc în buzunar. Îl scoți din nou să răspunzi. Deja te-ai obijnuit ca treaba asta să se întâmple, cât ar fi de aiurea. Dacă tot ești la magazin ... (completezi tu punctele de suspensie). Oricum ți-ai uitat ce ai văzut pe raftul din stânga o secundă înainte dar care ți-a atras atenția. Te întorci pe raftul despre care ai avut discuția puțin mai devreme. Zici "Hai că poate găsesc aici" Când te apropii de el mai sună odată telefonul. Mai răspunzi odată. Cineva care și-a adus aminte de tine și cu această ocazie vrea să te roage să ... (completezi tu IAR punctele de suspensie). Te gândești "Ce drăguț că și-a adus aminte". Închizi telefonul. Nu găsești ceea ce căutai. Mai ai o șansă în locul Y, dar pentru asta trebuie să faci un ocol că strada X este închisă. Iar te enervezi. Te uiți la ceas instinctiv. A trecut deja o jumătate de oră, iar la singura casă de marcat e coadă. Te enervezi din nou ca și în alte ocazii întrebându-te din nou "de ce nu încearcă oamenii ăștia să deschidă mai multe, mai ales când e așa multă lume?!" Sună din nou telefonul .Nu mai poate ajunge mr. că are și el o urgență. Achiți și ieși. În mașină primești mesaj "Mi s-a contramandat urgența, trec pe la tine" Ești pe drum înspre cel de-al doi-lea magazin în căutarea produsului pierdut. Îți spui "Uite mă și la ăsta, ba vin, ba nu mai vin, bai hai că..." Te enervează și situația asta, dar ți se tot repetă că ești tu stressat și că nu e bine că îți afectează sănătatea. O.K. Întorci. La semafor oricum e tot coadă. Nu s-a schimbat nimic în 10 minute. "Traficul ăsta. Și nu suntem într-un oraș mare. Sau de asta? Că e înghesuit?"Cazi o secundă pe gânduri. CLAXOOOOOON !!! De pe strada din dreapta neasigurâdu-se a ieșit cu botul o mașină care ...
[ ... ]
Ai ajuns în sfârșit acasă. Te uiți la ceas. Ai făcut cumpărături, în Sibiu, în doar o oră jumate. E noapte deja afară. "Se întunecă mai repede, e de-abia 6 jumate" Ești distrus după tot ce s-a întâmplat dar te bucuri că ai ajuns acasă. Descarci și intri în casă. Televizorul merge pe ceva muzică tare, pui plasele jos, închizi ușa încet fără să o trântești (că n-ai motive). Din bucătărie se aude o voce blondă "Ai reușit să vii? Ce-ai făcut atâta că ai plecat să iei doar...?! Vezi că a venit și (tipul care a sunat)...e în sufragerie, te așteaptă de ceva vreme, eu între timp m-am apucat să...@#$%^&*()(*&^%$# "
---
Asta am visat azi-noapte. Și chiar dacă pare, nu pot și nu vreau să o cataloghez ca normalitate.
Așa NU !

Un comentariu:

Anonim spunea...

vai, dar ce stai tu sa visezi noaptea!
asta e un adevarat cosmar!! iti recomand un ceai de tei sau musetel (zice tot netul...)
:)))
si lasand gluma la o parte, chiar ca e un film de groaza ceea ce ai descris acum, si din pacate eu zic ca e adavarat pt unii dintre noi...
subscriu cu ASA NU! si sper sa nu ajung niciodata la acest nivel de "trai"

hope to hear again from you soon
strumfy