VREMEA

marți, 3 aprilie 2012

Remember 2005-F

"Ding Dong sun clopotele, cizmulitzele se lustruiesc, in liniste si sarbatoare La Multi Ani, in ajun eu iti doresc. ...>

De ce am asteptat atata pentru a-ti scrie?.... simplu, pentru ca am vrut sa iti urez in seara de ajun , la inceput de sezon.... sarbatori Fericite..... Azi vine Mosul. Sau daca vrei de azi...... tot incep sa vina Mosii. Si la mine, si la tine.... si la oricine a fost cuminte. Sper ca esti pe lista lui, iar daca se intampla sa te gandesti la toate relele pe care le-ai facut, nu fii prea dur cu tine. Cu totii gresim, cu totzii facem lucruri cu care nu ne prea mandrim, insa.... dupa ceva timp, noi adultzii, ne gandim ca sta in puterea noastra de a le re-face, in bine. Si cu aceasta propozitie mi-am adus aminte de mine cand eram mic. Odata cu educatia primita, stam fiecare drepti in fata situatiilor zilnice. Ma gandesc cum fiecare, in felul sau s-a pregatit pentru aceasta seara, oricat de putin. E prima seara speciala, cand familia se strange in jurul focului sau al mesei, se lustruiesc ghetutzele si incepe sa miroase a sarbatoare.a.caldura in casele fumegande. Cel putin asa a fost cand eram eu mic. Acum am crescut si stau sa ma gandesc ca nu eram neaparat usa de biserica - copil fiind - insa parca regret acum inocenta acelor vremuri. nu sunt nici foarte batran dar, poate atat de intelept incat sa ma gandesc acum de unde am plecat si unde am ajuns. Si sincer........... imi place unde sunt. De aceea poate, multumesc parimnntilor mei pentru cea ce mi-au oferit. Cat s-a putut. Stau si ma gandesc cum era atunci, fara de probleme, sau in cel mai rau caz ca nu mi-am facut tema la mate, liniste si nexam responsabilitati. Si-am imbatranit cu vremea, am trecut si prin perioada cu acnee, ridurile si-au facut loc [pe fruntea mea si parul a inceput sa-si schimbe culoarea. Deja ma gandesc eu la copiii mei.... cu o oarecare bucurie si sper sa pot sa le ofer macar ce mi-au oferit si parintii mei la randul lor. Cine stie, poate peste un an, peste doi sau si mai curand, din tembelul care zbiera in microfoane si antrena oamenii la party-uri voi junge si eu.....tatic :-). Dar pana atunci iti voi mai spune de cateva ori... ...Sarbatori fericite si..........La Multzi Ani Nicolae, Nicoleta sau alte increbgaturi ale celebrului Sfant. Cu bine, Andy"

Niciun comentariu: