VREMEA

marți, 3 aprilie 2012

Remember 2005-G


-ultimul-

"Sper ca ati inceput anul cu bine, fericiti, impliniti, ce mai in colo si in coace-iubiti.

Funny thing about love ar scrie americanu’……..cand esti inconjurat de mai multa dragoste atunci simti mai putin ca o ai. Stiu pentru ca am lasat-o sa isi ia zborul de langa mine. Si numai dupa ce nu am mai simtit-o am realizat de fapt ceea ce credeam ca nu mai e cu putinta: miracolul de a fi iubit, minunea de a fi primit, emotia de a fi gasit ….exact ceea ce-n acest rastimp am cautat.

E greu sa fii singur pe acest pamant, sa n-ai cui sa-mpartasesti bucuria. Si culmea, fix cand te crezi mai stapan pe tine, iti vine s-o iei de la capat. Pentru ca oricat ai fi de zbuciumat, nu ti-e tot una sa te pierzi in asfintit …de unul singur. E simplu sa ranesti, imi spunea odata o inteleapta voce, cel mai greu e sa cladesti, am tras eu concluzia cu o nota de amaraciune si aveam sa aflu insemnatatea acestor cuvinte pe propria-mi piele.

De ce renunta oamenii? De ce isi fac atatea probleme, atunci cand sunt super fericiti?...si daca stau sa ma gandesc, de ce ne tot intrebam “de ce”, odata ce am depasit varsta intrebarilor puerile……..vreau…ceva, dar nu stiu ce, exista undeva dar nu stiu unde, simt ca o iau razna.

Si tot razboiul asta din interiorul meu, nu-mi da pace, zi si noapte, ore-ntregi…..de unde vin, unde ma duc, ce vreau de la mine, unde am ajuns, atatea intrebari si prea putine raspunsuri. Daca viata inseamna implinire atunci observ ca e prea greu sa afli tot ce se petrce cu tine.

Poate frigul de afara, poate o eroare la nivel de “creiere”, poate sunt asa copil incat mai mult nu pot a gandi. Am plecat, de unde mi-era bine, m-am inchis in carapacea mea, am ranit si mi-e urat de mine, sper sa mai pot repara ceva. Andy has signed off.

Niciun comentariu: