VREMEA

vineri, 23 aprilie 2010

Uită !

Se folosește colocvial în anumite părți ale țării pe post de "uite, fii atent, etc.". Era un cuvânt folosit destul de des de generația destul de tânără la vremea '89, scos din contextul replicii "poți să uiți !" care era dată de fiecare dată când interlocutorul credea că vorbești tâmpenii ori că ceea ce yici sigur nu v avea nici o șansă de izbândă. Ei, am ajuns în 2010, foarte agitați, foarte crizați, să tăiem și ultimul Ă din cuvânt. Mi se întâmple frecvent mie, așa că pot să cred că și ție săăă...uit. În atâtea lucruri de rezolvat (nimicuri), în atâta atenție de acordat (fiecărui detaliu), la un moment dat ajungi să te întrebi :"oare ce aveam de făcut și nu am mai făcut?!" Cred că este rezultatul și al multor kkt-uri care cad necontenit peste mintea deja solicitată cu restul datoriilor, sau poate că ritmul trepidant de care ni se tot vorbea a căzut peste noi ca o cărămidă și ne-a lovit în moalele capului. Ceea ce vedeam mai demult in filme la tembelizor, trăim astăzi. Telefonul sună neîncetat, toată lumea are treabăp cu tine atunci, în acel moment - de parcă s-ar rupe lumea în două dacă ai amâna treaba încă 2 minute - vorbim foarte mult pentru a exprima exact ceea ce vrem să spunem, ș.a.m.d. Toate acestea devenind o constantă, cred cu tărie că încep să ne mănânce din interior, iar în încercarea de a-ți face măcar un pic de ordine, te trezești cu 20 de postit-uri pe birou. Trăgând linia la finalul unei astfel de zile de multe ori observi că nu s-a întâmplat nimic mai special. Atâta doar că te-ai agitat - sau mai bine zis - ai fost agitat de...alții, cu rezultat 0...barat. Sigur lucruri mărunte ai uitat, "dar se vor rezolva ele" îți spui de fiecare dată. Ei, la un moment dat nu se vor mai rezolva din pricina altora care neîncetat tot la tine în brațe vor cădea. Și care e de fapt toată concluzia? "Am uitat."
Uită că ai citit ce ai citit aici, oricum nu se încadrează în lumea de astăzi în care procentele, ofertele, sheet-urile de excel, discuțiile în contradictoriu și incertitudinea conteayă cel mai mult, ștee?...înțelegi?
Uită ! Te veisimți mai liniștit.
...
Ștee?
...
Uită !! Oricum nimic nu e mai imortant decât tu însuți
...
Înțelegi?
...
Fiecare face așa cum vrea, mai rar cazurile în care acest "așa vreau" este recunoscut dar oricum nebăgat în seamă, pentru că rezultatul e oricum cel pe care l-am vrut eu, dar vorbind pe acest subiect țe-am făcut și pe tine să vrei cum am vrut eu (zice o voce interioară pe un zâmbet tâmp de adolescentin)
...
Ștee?
...
Uită !!!

Niciun comentariu: