VREMEA

duminică, 1 februarie 2009

Serendipitate-un nou cuvânt în Româneşte?

Duminica seara, ma uitam printre randuri la un film la tv.(HBO Comedy - 22:00 "La 25 de ani ma sinucid") Intr-o oarecare parte a lui, tipul margand pe strada avea intrebari despre viata si in acel moment nu stia cum sa le trateze, explicandu-si-le pe propriile puteri. Cuvantul care a fost tradus exact cum a iesit insa pe gura lui a fost serendipity. Traducere pe subtitrare "SERENDIPITATEA". Am zis ok, mi-am amintit si eu de superbul film, dar chiar sa traduci serendipity pe subtitrare in romaneste SERENDIPITATEA mi s-a parut cam prea de tot. Surpriza insa a venit, precum vorba "curiozitatea a omorat pisica". Tastez dexonline si vad cu ochii mei. O C H E I !!! Asadar avem un nou cuvant in limba noastra, nu-i asa?! ca o comoara - . Dovada aici :
sau mai jos
http://dexonline.ro/search.php?cuv=serendipitate

Niciun comentariu: