VREMEA

sâmbătă, 24 martie 2012

Remember 2005-B

Fara a avea pretentia ca le stie pe toate autorul acestui quelqu'chose incearca sa iti comunice din nou ceva. Sa vedem...esti pe "frecventa lui" ?

Numaram incontinuu, unu, doi, trei, patru...zilele saptamanii - caci despre ele vorbim. Vin si pleaca, una dupa alta, unele mai diferite, altele aproape ca seamana intre ele......le traim cu bune cu rele si undeva pierdute in vasta lume a literelor de pe wewewe-uri le numaram si le disecam. Ne aflam in Saptamana cu numarul 2 de "articole cu Frecventa Medie". De la bun inceput reamintesc celor care inca nu stiu cum sacategoriseasca acest "produs" ca nu e nevoie. Ideea o dau eu, parerea o dai tu. Si inca o data, pentru cei ce au deschis mai tarziu aparatele TV...salut si bine ai venit in FM.
Eu sunt Andy.

Saptamana pe care tocmai o incheiem "(deci) -ca sa dechidem o alta" ca sa citez la intamplare, a debutat cu un moment fericit. Asa ca din capul locului ii spunem felicitari lui Marius.Stie el de ce. (tot in paranteza, imi place treaba asta pe care o mai vad pe esemes-urile de pe tv:sunt neshte tipi care vorbesc intre ei.Habar n-ai ce din cauza ca toata conversatia lor e asa: -"salut mersi ptr. aia" / si celalalt raspunde -"cu placere da' cu treaba ailalta cum ramane?") ........ "BETON frate"!!! Lasandu-i pe baietii aflati in treaba la locul lor, imi dau cu parerea despre alte trebi importante care au "miscat" viatza burgului (si asta-mi place cu "viatza burgului"). In concluzie am fost la concert SISTEM. Buna formatie, fain club, proasta reactia publicului dar deh ...suntem in Sibiu unde cel mai impresionant moment al intregii seri pot spune ca a fost MC-ul, mai pe romaneste eMsI-ul. Care eMsI baga din culisele - ce stiti si am sa va spun si eu - , dar ca sa par interesant urmatoarele:(doua puncte) "...Care spunea ca in Sibiu lumea stie sa se distreze avea dreptate" , sau "Sibiu, tu stii cel mai bine sa te distrezi", sau " Atmosfera cea mai tare e in Sibiu"...........mdeah. Dupa treaba asta...a inceput in sfarsit concertul, moment in care cred eu pana si microfonul eMsI-ului a rasuflat usurat. Si vine miercuri, o zi tare speciala. De ce atat de speciala. Pai miercuri m-am aflat in compania delicioasa a unor......oameni care traiesc in Romania, pe care ii vezi pe strada, trec pe langa tine, care arata ca tine sau ca mine, dar asta nu inseamna ca sunt neaparata normali. Bineanteles in sensul bun. Sa ma explic. Oamenii astia cu care (nu-i la radio deci nu e cacofonie da?) De la capat, oamenii astia traiesc intr-un univers al lor , paralel de al nostru.cred eu al tuturor. Sau poate ca m-am uitat eu la prea multe filme americane si incep sa-mi fac in consecinta ganduri asupra viitorului sumbru pe care il imbratisez in fiecare zi. Deci (fara deci), aceste personaje gandesc incet.....sau.......gandesc? Ii intereseaza ceva?.....orice?...eu mi-am dat cu parerea ca....nu. Bine intuit, urmeaza explicatia : pai luand un exemplu la intamplare, daca vei intreba vreodata pe cineva "Ce mai faci?" si iti va raspunde "cum adica?" sau daca vei observa uimirea de pe fata lui/ei la vederea unui fier de calcat mc/de voiaj insotita de expresia "oaaaa pai cum se fac si dintr-astea?" atunci nu e de bine. Si starea lor se reflecta in tot ceea ce fac. In primul rand au fetele alungite, inspre plictisite, nu stiu care e cauza dar eu asa le-am vazut. N-au nici un interes asupra nici unui lucru si nu de putine ori sunt persoane fara spirit de initiativa. Combinatia fatala pentru acest tip de persoane este sa dea sansa peste ele si sa strambe din nas in semn de ingretosare.Daca nu ti-ai dat seama pana acum, vorbim despre trairi, ganduri, emotii, stiluri de persoane. Fara a le critica sau lauda, le facem un portret din afara aici, si asteptam cu drag opinii pro contra sau marturii ale intalnirilor cu aceste persoane de la tine.

Caz 1: personajul este linistit, plictisit, si gaseste in hobyy-ul sau o sursa de placere si/sau inspiratie. E genul tipului care, desi n-ai zice la prima vedere poate sa nu scoata o vorba din gura timp de ........3...6 ore. Acest tip de personaj tace, neimpartasindu-ti din activitatile sau preocuparile sale. El face ce-i dai. Si cu mult drag. Dar ...tace. noi ii uram sa fie sanatos.

Caz 2: personajul este linistit, plictisit,insa de data aceasta linia trasaturilor se schimba putin, personajul este mai comunicativ, isi da cu parerea despre subiecte care nu-l intereseaza neaparat, poate sustine o conversatie, duce o idee pana la capat, o si argumenteaza, dar din pacate are i o slabiciune mare. Este din cale-afara de fitzoasa. Nu stiu ce inseamna pentru tine din cale-afara, dar in cazul meu pot sa zic ca daca ai fost exagerat de rasfatat de mic si dupa ce ai crescut mare situatia nu s-a schimbat prea mult, iti va dauna la batranete....asta in cazul in care nu vei ramane la fel de rasfatat si la 90 de ani. Traiasca! Ce inseamna exagerat de rasfatat? Feliile de.......... cascaval sa zicem, trebuie sa aiba o anumita dimensiune altfel pica testul, la fel se intampla si cu bauturile. Textura lichidului trebuie sa fie perfecta, in caz contrar nu-ti recomand sa lucrezi intr-un restaurant si sa-l ai pe respectiv client....Ma intreb cat de greu este pentru
acest tip de personaj sa-si cumpere ceva. Si in acest caz ii uram bafta multa in viata, ca va avea nevoie.

Caz 3: personajul nu este linistit, nu este plictisit, are un bagaj mare de cuvinte ce trebuie rostit / minut si gaseste in fiecare din bucuriile sau tristetile mici ale vietii o intreaga telenovela. Vorbesc aici de puterea unei scame de a-ti strica o zi intreaga, de soferul din fata care iti intinde in primele 3 secunde nervii la maxim si asa mai departe. Acest ultim caz il invidiez............sincer, ce n-as da ca singurele mele probleme sa fie daca ma trezesc la 9 sau la 12 astazi....de restul se ocupa...........altii. Acestui ultim caz ii uram cu tot dragul o viata cat mai linistita, lipsita de evenimente mari ca - vorba aia - daca cu astea mici nu te poti
descurca ce te faci cand cazi in adevarata viata.

Toate aceste 3 tipuri de personaje, ma duc cu gandul la o singura concluzie: ca oricat te-ai stradui sa critici pe cineva, sau sa lauzi pe altcineva, tot timpul se va gasi cineva...(ma repet?) sa-ti spuna ca de fapt nu e chiar asa. Mi se tot spune ca "nu poti sa fi asa direct" asa ca imi asum tot ce am scris mai sus, ma declar bucuros ca sunt capabil sa privesc, sa ascult, sa inteleg si sa spun firesc de omenesc ce bine ca nu sunt asa.
Acum unii vor profita de aceste ultime cuvinte pentru a rasuci situatia in favoarea lor si ar spune pe un ton rautacios : "ce noroc ca tu le stii pe toate si ca esti perfect" si am sa le transmit un gand : ce noroc ca exista oameni care intotdeauna vor lua apararea altor oameni, chiar daca o fac petru ca cred ca li se poate intapla si lor. Dar........vorba aceea, si eu sunt un caz pe tablita cuiva.........poate chiar a ta.

Pana saptamana viitoare, iti multumesc si te salut. Andy

Niciun comentariu: