VREMEA

marți, 21 februarie 2012

vechi dar bun

tot cataloghez anumite lucruri de care la un anumit dat am avut mai multă nevoie și acum nu mai prea sunt. Poanta cu old school, era folosită poate și din această cauzî prea des. Că mă tot întâlnesc cu subiectul, îl iau ca exemplu bun acum: medicamentele
Păi mai demult, dacă aveai gaze, kuai un carbovif. Ei bine, la un moment dat nu s-a mai găsit. La fel, vitamina C fiole. Nu s-a mai găsit și așa mai departe. În schimb și în tot felul de alte domenii, aveam parte de tot felul de „noutăți”. Pe stilul „-AAaa, nu-i de ăla dome'da'ăsta-i mai bun” și oamenii, neștiind sau fiin și dezinteresați credeau, ca să înjure mai târziu că „- Ce țeapă am luat.”
Pentru cei ce nu s-au întâlnit nici în ziu de azi, dar cărora li se va putea oferi varianta, evitați următoarele așa zise branduri (larg cunoscute de către mulți alții) : plima în loc de... sau tot aici pumn. Enfin, nu asta vroiam să zic, ci faptul că anumite chestii care dădeau randament mai demult și cu care ne-am obișnuit la un moment dat au dispărut. Bine că au mai revenit, iar speranța mea este ca să revină tot mai multe, că dacă nu, pot să îmi imaginez că gheața nu se va mai topi cu sare mare, că nu se va mai găsi, la fel aceeași sare mare nu se va mai folosi la moare de varză că „- Ce-i aia moare de varză?”. Sper să nu. Că speranța moare ultima. Și da, sacul de nailon, ca și capacul de plastic de la closet, alunecă pe derdelușul de zăpadă super bine ;)

Niciun comentariu: