VREMEA

luni, 8 august 2011

Perspectiva

Ziceam și mai demult că unghiul face diferența! M-a convins și week-end-ul trecut, dar și ceea ce am auzit de dimineață la știri legat de burse. Pentru cei ce nu sunt la curent cu subiectul, d.p.d.v. al celor care au treabă cu domeniul, bursele au înregistrat doar cotații kind of negative, de când au deschis. Detalii aici .
Dar asta se întâmplă mai mult din punctul acelora de vedere. Nu înseamnă că nu vom mai avea aer. Că tot stăteam de vorbă în acest w-end cu a (mic). Am tras concluzia că unele lucruri sunt normale, altele sunt din punctul nostru de vedere, dar pe de altă parte nici nu poți fi atât de...(ca să nu zic...) încât să nu te ducă capul să faci minimul necesar. La fel confirma și Dodo. „Nu se poate” am auzit din gura lui în repetate rânduri. Ei, uite că se poate, au demonstrat-o situațiile de care ne-am lovit cu toții (fiecare în felul său). Dar de aia mă repet. Perspectiva contează! Dacă X zboară în mod regulat în spațiu, normal că orice detaliu din acest domeniu îl super agită/bucură/întristează. Mai pe scurt îl marchează. Dar în alte domenii, nu e cazul să facem atâta gălăgie pentru fiecare fir de praf. Că poate nu ne pricepem, poate nu știm, etc. Da, recunosc, informațiike pe care le avem sunt MULT mai multe, la fel și posibilitățile. Dar hai să învățăm (dacă nu am făcut-o până acum) să facem diferența. Între una și cealaltă. Ori, dacă îmi permiți, între o părere și una total opusă, există o plaaaaaajjăăă. Ar fi O.K. să ne așezăm undeva acolo. În această plajă. Vorba aia „Nici prea-pre, Nici foarte-foarte”

Niciun comentariu: