VREMEA

marți, 23 august 2011

Păreri din august

Am mai tot zis că luna aceasta cam toate zilele au gust. Degustibus, ar spune cineva mai îndepărtat, privind din cu totul alt punct de vedere. Acela...pur personal. Luna august este prin definiţie luna liberelor. Cam multă lume îşi ia liber de la orice. Indiferent că e treabă sau sunt treburi. E august, deci e liber. Dar cum rămâne cu ceea ce trebuie să faci !? Unde rămâne agăţată "treaba" !?
Nu am răspuns nici la această întrebare. Ştiu oar că treaba nu se termină niciodată, aşa că ar fi bine să pui mâna să te apuci odată de ea (treabă), ca să poţi avea măcar senzaţia că vei reuşi să faci mai multe decât ţi-ai propus. Că bine îmi spunea o anumită învăţată, al cărui nume n-am să-l dezvălui acum aici : "Dacă nu facem acum, cât putem, atunci când ?!" I-am dat dreptate şi atunci când am auzit-o ptr. prima dată, îi dau şi acum.So... să facem treabă.

Niciun comentariu: