VREMEA

joi, 28 aprilie 2011

puncte de suspensie

Chiar mă gândeam ce aş vrea să mai scriu aici. În primele câteva minute nu mi-a venit nici o idee, apoi am atins tastatura şi ceea ce ai citit până în acest moment ţi-au transmis starea printre rânduri. Vroiam să pun câteva puncte de suspensie dar m-am lovit de vorbele care mi-au tot fost repetate "nimeni nu te mai înţelege", aşa că am înlocuit punctele cu o exprimare care se apropia fosrte mult de ceea ce vroiam pe moment să transmit.
Au şi punctele astea rolul lor, pe de alt parte sunt profund influenţate de contextul în care se folosesc. În vorbire nu prea pui puncte de suspensie, mai degrabă creezi din vorbe contextul, pentru ca să aşezi la final acel cuvânt la care nimeni nu se aşteaptă, care se potriveşte eXact cu contextul dar cuvânt care, pronunţat în acel moment stârneşte o uimire pe chipul ascultătorului.
Această încercare de a explica CUMVA punctele de suspensie face sens doar în cercurileîn care participanţii la discuţie SE PRIND de tot contextul, în caz contrar ei neînţelegând ce legătură are una cu alta.
Atât despre asta...
Te aşteptai să mai zic ceva ? ...
Hmmmmm.... nu, nu mai am altceva de zis...capul meu a fost prea solicitat să exprime clar toate cele anumerate mai sus. Punct

Niciun comentariu: