VREMEA

duminică, 1 noiembrie 2009

Postare nouă, idei vechi

Mi-a venit să mă bag iar unde nu-mi fierbe oala şi să îmi dau cu părerea din plan personal despre friendship. Shipul ăla - nava aia care duce toţi oamenii care sunt legaţi către cam aceleaşi lucruri. La ce săptămână nebună nebună am avut, într-o lume nebună nebună, cu treziri de luni până duminică inclusivla 07 şi adprmit greoi înspre 12, mi-am făcut o autoreflexie şi le dau dreptate alor mei. Ei îmi dădeau sfaturi cân habar n-aveam ce ănseamnă aia viaţă că prieteniile contează şi de fapt sunt cele mai trainice relaţii pe lumea asta. Ziceau ei că oamenii care se simt legaţi unul de celălalt rămân aşa, indiferent că la un moment dat se leagă între ei o poveste de dragoste, sau se auto-ajută reciproc în diferite domenii. Oamenii care se simt legaţi, rămân legaţi forever. E drept că în chstiunea asta cu "simt că suntem pe aceeaşi undă" - fie-mi iertat am greşit la anii mei, dar am fost şi înşelat de o mie de ori. Până în momentul când n-am mai înghiţit, şi paharul mi s-a umplut. Aşa că am început să mai şi aştept din partea ailaltă câte ceva. Un semna ceva, măcar un semn care s-a lăsat aşteptat. Concluzia mea?! Atât am contat şi păcat de osteneală. De regretat regret, dar peste anumite lucruri parcă nu mai trec. Am reascultat o melodie din tinreţe care defineşte nava asta - friend ship-ul ăsta şi poate de aia, după cu ar zice mulţi am căzut ăn butoiul ăsta de melancolie. Dar ascultând-o şi acum cred că defineşte ceea ce cu greu poţi să explici. Întrebarea este pusă, răspunsurile ţi le dai funcţie de cine crezi că eşti pe dinauntru. dcaă n-ai făcut o retrospectivă interioară personală de mai mult timp, poate a venit momentul. Nu-s eu un guru, dar dacă crezi că poţi mai mult, întoarce-te un pic spre interior şi re-analizează-te. Dacă crezi că e cazul. Scuzaţi îndrăzneala...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hmm, curios cum tocmai azi ai ales acest subiect…
Am petrecut toata ziua cu 2 dintre cele mai bune prietene ale mele, a 3-a e cam departe de noi acum (fizic vorbind) si e foarte ciudat cum sentimentul ca esti “acasa” il gasesti oriunde ai fi, daca ai langa tine pe cineva drag.
In cazul nostru forever e putin spus, avem o legatura afectiva de peste 20 de ani si oriunde am fi la un moment dat – intr-un capat sau altul al lumii, aceasta legatura nu dispare, face doar intalnirea mai dorita, mai intensa, ai vrea sa nu aiba sfarsit.
Sfatul cu prieteniile cred ca l-am primit toti la un moment dat si este atat de adevarat, incat nu cred ca poate fi ceva mai sigur pe lumea asta (eu cel putin am norocul si binecuvantarea acestor prietenii) si stiu ca nimic nu va distruge aceste minuni pe care le impartasim intre noi.
Cu ce nu sunt de acord (dar inteleg pana la un anumit punct) este “asteptatul din partea ailalta”. Dai si primesti in functie de legaturile care te unesc cu o persoana, dai mai mult, primesti mai putin, sau poate exact invers, dar atitudinea de genul “de ce sa ofer tot eu primul, de ce sa nu dea el/ea primul(a)…etc” este contra productiva, mai mult strica decat face bine si se pot pierde legaturi cu persoane pe care merita sa le ai in viata ta. (as dezvolta mai mult, dar ar trebui sa intru in relatia noastra – de orice natura ar fi ea – si nu e cazul acum si aici; oricum anumite aspect le-am mai discutat noi doi).
Bineinteles ca fiecare dintre noi am avut “prieteni” de tot felul, si o sa mai dam in viata de asemenea fenomene, dar tocmai de aceea trebuie sa pastram langa noi pe cei care conteaza, care au aratat in diverse ocazii ca no matter what ei sunt tot alaturi de noi, la bucurie sau la necaz.
Ah, si inca ceva, nu cauta sa explici prietenia, ca nu sunt vorbe inventate pt acest lucru. Cred ca cel mai bine este sa traiesti aceasta minune si sa te bucuri de ea, si mai ales sa multumesti Cerului ca ti-a dat aceasta sansa.
Gata, ziua a fost lunga si intensa, dar una dintre cele mai frumoase din viata mea.
Sa ai o saptamana mai usoara si TAKE CARE ‘CAUSE SOME……… WILL BE THERE (atata cat ii lasi tu sa fie).

Strumfy

PS: Si, pt ca nu ma pot abtine………tot de la MJ citire: you are not alone