VREMEA

vineri, 8 mai 2009

Interes

Am fost pus astăzi în situaţia de a-mi da cu părerea, ceea ce nu ştiu dacă îmi va folosi sau dimpotrivă îmi va dăuna grav "sănătăţii"(fie ea şi mentală)pe viitor. Pentru că mă mai aflu în situaţii când mi se spune în mod repetat că ceea ce gândesc nu e neapărat de bine. Însă în discursul meu am vorbit despre interes şi respect, sau mai bine spus despre lipsa acestora într-o lume în care nimic nu îşi mai găseşte timp sau nu mai are ergia de a dovedi că merită măcar una din acestea. Fiindcă e vineri şi soarele stă să apună, profit de un exemplu care prin impactul versurilor mi-a demonstrat că în acest fel privesc şi eu respectul ori interesul pentru un subiect (oricât de mic ar fi acesta). Respectul pentru ceva sau cineva se câştigă - sunt de acord - însă mai e nevoie de puţin interes pentru a observa pe acel ceva sau cineva. În toată frumuseţea sa. Ia ceva timp, week-end-ul e aproape. Poate încă odată, cititul printre rânduri prinde bine. Se potriveşte oricărei situaţii şi se recomandă a se asculta cu ochii închişi. Dacă nu de prima dată, poate la a doua ascultare se desluşeşte mesajul (şi nu cel ad-literam).

Niciun comentariu: