VREMEA

vineri, 15 mai 2009

Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy?

Am văzut ceva din Cavalerii mesei rotunde şi mi-am amintit de acest film bun pe care l-am vazut când eram şi "mai mic". Filmul a marcat oameni şi îmi dau seama de ce, însă ceea ce vreau să scot în evidenţă acum este strigătul pătrunzător "whyyyyyyyyyyyyyyy".
Ăn româneşte de ce este o întrebare, care, ca şi în fil uneori denotă durerea care te face să întrebi de ce. Acest de ce este tot mai rar folosit şi el. Nu ştiu la rându-mi de ce. Însă cam tot timpul am învăţat să mă întreb, să îmi răspund şi să găsesc răspunsuri cât mai multe la acest dece. Acest simplu de ce dar care de atâtea ori face diferenţa. Căci în viaţă habar n-ai,poate nu mai ai ocazia să întrebi de ce, după ce fapta a fost consumată.

Un comentariu:

blue_sasha spunea...

M-am intrebat si eu de cateva ori in viata de ce si n-a fost nimeni sa-mi dea un raspuns si nici nu cred ca o sa gasesc un raspuns vreodata dar...am invatat sa traiesc cu aceasta intrebare fara raspuns, sa nu-mi mai bat capul cu ea pt. ca nu-mi mai poate aduce ce am pierdut Si cine stie poate ca si aceasta intrebare fara raspuns este o particica din ceea ce sunt eu astazi...
Ganduri de bine