VREMEA

marți, 28 decembrie 2010

28 decembrie

Am tot cântat că s-a mai încheiat un an. În principiu e de bine, în detaliu în schimb ... (trei puncte de suspensie)
În acest întreg an de zile am vazut multe și am trăit și mai multe. Ceea ce se distilează pe final este că fără să vrem, observăm tot mai acut cum îmbătrânim. Și asta, comparativ cu acel copilăresc ”eu nu vreau să îmbătrânesc”. Dacă părinții noștri se purtau într/un anumit fel, atunci când noi eram mai mici, observ că cam (întenționat fără virgulă) tot așa ne distilăm și noi până la un punct sau altul. Și aici intervine acceptarea fiecăruia a situației în care este pus. Dacă gradul de a înghiți nu are margini nu preai ai de pierdut, în schimb, ăștialalți care nu prea sunt deacord au cele mai multe dezavantaje. Că lor li se va atrage atenția că sunt pre altfel, lor li se va atrage atenția că nu e bine cum gândesv, că lor... (alte trei puncte de suspensie ca să nu mă exprim clar)
Dar (că toate lucrurile bune vin după cadou / ”dar”) cei care fac așa cum se asteaptă să facă, se comportă așa cum ar trebui, etc. uită un foarte important amănunt. Și anume acela, că în stilul acesta, la un moment dat se vor prinde (sper) că modul în care au procedat / gândit / acționat, etc. nu le aarține ci este doar o copie fidelă a ceea ce au foat învățați să facă. Originalitatea lor va fi demult pierdută, chiar dacă în tot răstimpul vor fi folosit exprimări de genul ”eu așa vreau”. Ne distilăm pe zi ce trece, scriam mai demult, la primul feeling de genul ăsta pe care l-am avut, în 2010 ne-am distilat tot mai mult, că tot e decembrie tragem și liniile din care putem contura concluzii. Că ne place ce vedem, că nu, e o altă poveste, măcar mai adăugăm o piatră la cunoștințele acumulate despre ceva sau cineva. Avem și 2011 să tot observăm și (cu speranța tot mai mică) să sperăm că se va schimba ceva în bine.
dar sntem tineri - îmi spune o voce interioară pe un ton atât de fals, care-mi dă certitudinea că nu aveau cum să fie rodul imaginației mele.
So ... that's it.
E bine. De ce n-ar fi?!
Răspunsul funny la întrebarea de ce este în această perioadă ... decembrie
Nu e momentul bun pentru alteuri, acum. It's time for fuuuuun !!!

AN NOU FERICIT ȘI mai ales LINIȘTIT SUFLETEȘTE, ÎȚI UREZ !

Un comentariu:

Anonim spunea...

...pai andy, ca tot imi place mie sa-ti raspund punctual, si n-o sa fac altceva tocmai acum, hai sa incep cu aberatia mea (imi permit sa-mi insusesc termenul tau preferat):
azi am avut o zi minunata in care am uitat de "batranete" si m-am comportat ca un copil care primeste un cadou pe care si-l doreste. Fizic am constatat ca nu ma mai prea tin balamalele, dar in sinea mea eram un copil plin de energie/bucurie/exuberanta.
Si asta pe fondul acelui comportament zilnic de "cei care fac asa cum se asteapta sa faca....ceea ce au fost invatati sa faca". Poate nu vrei sa bagi in seama ca majoritatea avem bariere impuse de altii in viata de zi cu zi, de jobul ales, de anturajul fiecaruia. Nu toti avem posibilitatea de a alege persoanele cu care intram in contact, cand-unde-cum-cat, si atunci da, te transformi intr-o copie fidela a unor invataturi.
Raman doar zile ca asta a mea in care sa evadezi din realitate, sa te transformi practic in cu totul alta persoana decat esti in general/zilnic.
Eu nu as folosi termenul imbatranire, ci maturitate/responsabilitate, suna mai bine zic eu si nu ma duce cu gandul la 90 de ani....:))

Ceea ce ai scris imi evoca niste marionete trase de niste sfori invizibile intr-o directie sau alta si e cam dezolanta imaginea asta. Prefer sa ma gandesc ca undeva exista si un "free will" care se intersecteaza cu altul si cu altul, pana iese o masinarie mai mult sau mai putin bine unsa numita viata/existenta.
Si cam gata, mi se taie filmul "copilariei" si revin la totala lipsa de originalitate numita oboseala (data evident de maturitate NU imbatranire!). Asa ca un somn bun (sper eu) ma va face maine mai performanta in exercitarea "invataturilor"

Va doresc la amandoi in noul an sa aveti parte numai de bucurii si vise implinite, iar mie....sa te citesc mai des...sa te aud pe undeva?!?!?!?!??????
...si da, e bine asa cum e, ca poate fi si mult mai rau altfel, depinde de norocul fiecaruia
Un an minunat, si HAVE FUN
LA MULTI ANI!

Strumfy