VREMEA

vineri, 17 septembrie 2010

Contextul conteaza !

Ce vreau să spun. Oridecâteori simt că ceva nu îmi iese, tind să mă învinovățesc, cu gândul că eu nu am fost în stare să... Dar asta este doar o variantă. Se prea poate ca să nu iese ceea ce ți-ai propus din cauza situației. Azi mi-a picat fisa așa că m-am gândit să o las aici scrisă, să-mi aducă aminte peste timp că există și varianta asta.
Legenda spune că nu suntem toți la fel. Ori dacă în anumite momente REPETATE ești pus să nu fii cum ești tu de obicei, la un moment dat se umple și paharul, iar adevărul iese la iveală când te aștepți mai puțin. Nu este îndeajuns observ, din păcate, să spui anumite lucruri în cuvinte, ele trebuie să se întâmple, adică insistența se duce până în acel punct în care realitatea demonstrează că nu se poate. Mai scriam eu că unii oameni sunt atât de insistenți în comportamentul lor, încât te aduc în punctul în care..."pocnește". Și atunci zici uuups, n-a ieșit. Dar motivul pentru care n-a ieșit nu îl găsești pentru că nu bagi în seamă nimicurile zilnice. Ori, de multe ori acestea sunt cele care naunțează acest întreg tablou ce poartă numele de ”N-a ieșit de data asta”. N-am să mai insist pe acest subiect, însă fiecare dintre noi avem atâtea detalii care contează, încât dacă bagi în seamă doar ”cum se face” ori ”cum ar trebui să se facă” e prea puțin.

Niciun comentariu: