VREMEA

joi, 4 martie 2010

Cred ca

Cred ca frigul de afara are ceva de spus. Incerc sa ii inteleg eXact mesajul. Mai cred ca sunt inconjurat de ... pe care nu le vad, nu le ating, dar le simt ca au legatura cu mine. Se poate ca in acest moment sa fiu catalogat drept dus, iar dintr-un punct de vedere sunt de acord. N-am ce face mai mult decat sa cred. Si cu mai multa tarie cred ca ceea ce a fost NU mai are cum sa revina. Pentru ca mai cred ca noua lume este atat de galopant indreptata inspre directia (gresita) incat nici o fractiune de secunda nu mai sta sa se intrebe daca e calea buna sau dimpotriva. Dar, dupa cum spuneam si mai demult, eu zic, eu aud. CredeAM (cu titlul de...la trecut) ca daca zici ceva si te faci auzit, poate reusesti sa ridici macar o spranceana, sa iti lasi cumva amprenta, dar vad ca nu e intocmai asa. Oricat ai zice orice ar fi acel ceva, mai nou mai nimeni nu te va asculta. Pentru ca atunci cand le stii pe toate sau crezi ca "nu ma mai pot schimba" le este mult mai simplu celor care nu gandesc sa te poata avea. Da, cred ca regulile de mai demult au fost sterse, ceea ce credeam pe atunci ca este bine, acum, odata cu realitatile 2010 s-a intors cu susul in jos. Acum vad mai clar. Atat am castigat. Dar de schimbat...!? Nu e in puterea mea de a lasa ceva sau poate de a-mi aduce atingerea. E 2010 si lumea s-a innecat in ea. Orice se poate face, se poate re4zolva, se poate adapta, regulile si le face fiecare dupa cum crede si evident ca el sau ea "stie" mai bine, vorba cantecului "...is blowing in the wind [...] is blowing in the wind". Cu asta, inchei, nu fara a-i transmite aceluia (unul/una) care (sper) a inteles de-a lungul timpului una, alta, urmatorul mesaj:


Multumesc

2 comentarii:

Fla spunea...

E superba melodia, mersi de pont... Si blogul e super...m-as bucura sa il citeasca mai multi si sa isi deschida ochii, dar mai ales sufletul. Daca nu ai vazut AVATAR, ti-l recomand cu drag... asta tot asa pentru cine poate vedea dincolo de un SF.

Andy Popianos spunea...

mulțumesc la rândul meu de citire și de pont (mă refer la Avatar) și că tot se apropie...Paște Fericit