VREMEA

duminică, 20 decembrie 2009

Something old, something new... something blue

A-pro-pos de (ma refer la) postarea de mai jos, in care nu gaseam răspunsul la întrebare. Mulţumesc că mi l-ai spus. (Asta a fost gluma). Dar ascultând tot mai mult melodia, trăind-o, mi-am adus aminte de bunica mea. Bucuria din suflet o împărtăşesc cu tine, pentru că sunt dintre puţinii care au fericirea să spună "am participat la ziua bunicii mele". Cei 87 de ani cred că nu se mai ascund. La ultimii 30 am participat şi eu. Îmi aduc aminte şi acum de anii copilăriei, unde în zilele geroase ca cea de afară eu mă găseam în sânul familiei ânconjurat de loinişte şi o atmosferă cu care nu m-am mai întâlnitg de atunci. Se spune că fiecare suflet are ceva de împărtăşit, dar un suflet mai cald eu încă nu am întâlnit. De aceea şi acum şi întotdeauna, fiindcă aşa am fost crescut încă din fragedă pruncie, am să văd altfel lumea în care îmi port paşii. Pentru că dacă în 99% din timp se calculează fiecare gest,cuvânt,reacţie, etc, eu prefer să simt. Săăă simt. Punct. Fiecare simte într-o mie de feluri, dar eu am fost încredinţat să fiu altfel. Acum m-am prins de unde vine asta. De la tot ce a făcut "mama mare" (nagz mama). So, this is mz legacy...şi uneori observ că sunt şi iubit pentru asta - să împart mai departe ce am învăţat. Tuturor celor care NU au nici o treabă în a-i deranja pe ăştia ca mine, în liniştea noastră. Koszonom szepen nagy. Nagyon szeretlek. Kerem szepen, meg maragi itten velem.(de vorbit mă descurc, de scris...pas)

4 comentarii:

Anonim spunea...

boldog születésnapot !!!

dana

sasha_blue spunea...

Iarna este momentul cand putem trai lucruri nebanuite...ele vin o data cu fulgii de nea, cu brazii grei de zapada pufoasa, cu mirosul de vata de zahar, cu colindele....Ele exista doar in momentul magic care ni se dezvaluie fiecaruia dintre noi cu chipuri din trecut, locuri de acasa, oameni dragi care acum nu mai sunt...Craciunul este pentru familie, oameni dragi si momente magice...

Ganduri de bine :)

Ciprian D. spunea...

An Nou Fericit, restul e cancan!

Anonim spunea...

Microsoftcompany web directory.Add Link to seo friendly free general web directory,
reciprocal web directory,featured web directory,regular web directory.www.microsoftcompany.com