VREMEA

duminică, 7 decembrie 2008

Ţi-am zis că ieşim !

Tot repetam luna de-abia încheiată la radio că ieşim. Mai e un pic şi ieşim. Am fost şi luat la rost de cei ce n-au înţeles printre rânduri “Ce tot zici că ieşim? Suntem afară, unde să mai ieşim?” Acum pot zice oficial. Am ieşit ! Şi nu mă simt mai altfel...tu? E tot frig afară, tot de recesiune se vorbeşte la TV, nimic nou sub soare. Dar ce agitaţie era acum câteva zile..mesaje, scrisori, promoţionale, maşini gălăgioase etc. Şi asta-i partea generală, care ni s-a adus la botul calului sau în cutii poştale. Eu vreau să le aduc - dacă îmi permiţi - un omagiu acelora din spatele “vedetelor”, de care nu ştii, care nu s-au vazut dar care, crede-mă fac mai mult decât cei din faţă. E ca în basme, dacă-mi permiţi paralela, imaginează-ţi cadrul în care elfii trebăluiesc, robotesc, pentru ca in ziua Z totul să fie pregătit şi treaba să iese brici. Acum, nu ştiu dacă a ieşit brici sau cuţitaş şi nu vreau să mai zăbovesc îtr-un domeniu pe care îl detest şi din cauza faptului că implică 1% transpiraţie si restul aberaţie. Felicitări aşadar tuturor celor implicaţi. Fiecare în treaba lui. Pe de altă parte, în lumea oamenilor simpli nu s-a întâmplat nimic spectaculos. E tot frig afară, tot de recesiune se vorbeşte la TV, nimic nou sub soare. Am şi eu un mare multumesc. Tare mă bucur că există lângă mine cineva care mă apreciază. Pe lângă alte sentimente, contează pentru mine că sunt apreciat. În tot acest timp cât am fost în... a stat lângă mine şi m-a ascultat. Ba chiar m-a mai şi ajutat, sfaturi mi-a dat, pe care eu ca un băiat cuminte cum mă ştii, le-am ascultat. Aşa că îi mulţumesc. Schimbând subiectul, în altă ordine de idei mă gândeam deja la iepuraş. Că dacă, încă de la sfârşitul lui octombrie am vayut standul cu gloduri frumos aranjat, aş dori să îmi planific deja sărbătoarea. Nu? Adică – vorba unui prieten, dacă de acum am inceput în octombrie şi-o ţinem în ritmul ăsta, peste câţiva ani o să avem o sărbătoare continuă. Ori îşi dai seama că totul se va schimba. Nu vor mai exista promoţiile, preţurile mult mai mici, cei de la marketing îşi vor găsi alt drum în viaţă ş.a.m.d. Ce frumooooos. Românul va fi în sfârşit fericit. Va lucra mult mai puţin şi va avea infinit mai multe zile libere să sărbătorească. Hai că nu-i o idee rea, ce zici?! Poate aşa ieşim şi din recesiunea mai mult trâmbiţată decât reală. Dar să schimbam şi numele planetei, că Pământ denotă ceva sigur, hotărât. Propun utopia, ce zici!?

Niciun comentariu: